Har du frågor gällande din beställning eller önskar se någon järnvägs-relaterad produkt i vår butik, så är du välkommen att använda formuläret nedan eller ringa till oss.
Se gärna också "Vanliga frågor & svar" längst ned.
KONTAKTA OSS
Järnvägsprodukter
Masbo 124, 824 94 Hudiksvall
(+46) 070-587 08 02
TELEFON ÖPPETTIDER
(för jarnvagsprodukter.se)
Måndag - Fredag: 09.00 - 18:00
Lördag & Söndag: 12.30 - 16.30
DELIVERY WORLDWIDE
Vi skickar även utomlands.
PENGARNA TILLBAKA
Är du missnöjd med din produkt så får du pengarna tillbaka*
24 / 7 SUPPORT
På våra större produkter har vi dygnet-runt support.
Här nedan kan du se de vanligaste frågor gällande beställningar.
F. När skickar ni min beställda produkt?
Vi skickar antingen samma dag som du la din order eller nästa arbetsdag beroende på om prdukten är en lagarvara eller inte. Kontakta oss för mer information på telefonnummer 070-587 08 02.
F. Kan man hämta beställda produkter direkt hos er?
Ja, men lägg då din order på telefon (ring oss) så hanterar vi din order "manuellt".
Du hämtar i Masbo som ligger alldeles vid norra infarten till Hudiksvall.
F. Jag har lagt en order, men jag ångrar mig, hur gör jag?
Konsumenten har enligt lagen 14 dagar på sig att ångra sitt köp och det är din skyldighet att informera om detta. Ångerfristen börjar gälla dagen efter att konsumenten tagit emot varan. Om ångerfristens sista dag infaller under en lördag, söndag eller helgdag förlängs ångerfristen så att den även gäller nästkommande vardag.
F. Jag vill reklamera min produkt, hur gör jag?
Vid reklamation kontaktar du oss skriftligt via vårt kontaktformulär och beskriver felet samt hur felet har uppstått. Reklamationen skall göras inom två månader.
F. Är alla produkter på jarnvagsprodukter.se giltiga och gällande för järnvägen?
Ja, på svenska Trafikverkets spåranläggning är produkterna gällande och giltiga. För andra svenska instrukturförvaltare än Trafikverket kan regler variera.
www.jarnvagsprodukter.se
(+46) 070-587 08 02
© Copyright. All Rights Reserved.
BETALNINGSMETOD
Faktura